♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Thursday, February 2, 2017

Putih Melepak Cara Natural

NAK KULIT JADI PUTIH MELEPAK?  😨
==========================================

Pernah terfikir tak ? apa yang diletak dalam skincare sampai boleh buat kulit suram jadi putih melepak dalam tempoh singkat... 
.
Tag line POWER!
'Puteh seawal 3hari'
'sapu sapu terus puteh'
.
Mana ada produk yg boleh buat kulit suram jd puteh melepak kecuali merkuri atau hidrokuinon...
.
Haaa, tu yang jadi kes " MUKA UDANG REBUS & JERAWAT TUMBUH BAK MCM CENDAWAN"...
.
Bayangkan merkuri atau hidrokuinon dok kikis kulit sampai kulit cerah melebihi limit dia, kulit dah jadi nipis dan hilang perlindungan kena kikis ngan bahan kimia... sebab tu la kulit kena panas sikit terus lebam...
.
Lama2 kulit akan rosak, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jerawat bernanah tumbuh merata,jeragat tebal, pastu kulit rasa bahang & menyengat terkena matahari sebab dah takda perlindungan... paling takut kena KANSERRRR kulit...  minta jauhlah...
.
INGAT YA
Produk yg selamat hanya menanggalkan kulit dan sel mati je tanpa menghakis lapisan perlindungan kulit, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...
.
Kalau sesekali naik jerawat kat muka tu atau muka tak hangus melampau bila duk tengah panas tu tandanya skincare anda guna selamat. Ingat ya jerawat boleh datang dan pergi kecuali bersarang lama-lama dekat kulit awak tu tanda kulit awak ada masalah😊
.
SKINCARE SEMULAJADI BERI ANDA KECERAHAN, TONA KULIT SEKATA, GLOWING DAN KEKAL..
===========================
.
CER TENGOK HASIL KAT BAWAH NI...
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
telegram.me/hunatestimoni
.
☑Ada 3 Set Produk Sabun, Gel Pelembap & Foundation
.
☑Kesan seawal dua minggu, tempoh sesuai utk merawat kulit tanpa bahan kimia...
.
☑Mengandungi SPF 30 dalam FOUNDATION yg cukup sesuai dengan cuaca panas sekarang dan memberi perlindungan UV kepada kulit.
.
☑Tanpa pengelupasan atau menipiskan kulit muka, cerah secara perlahan tapi konsisten.
.
☑ Bahan asas dari 2 Gabungan Minyak Kelapa Sawit & Minyak Kastor, Aloevera & Keladi.
.
☑Tiada bau menyengat (kimia) kerana produk kami hanya menggunakan bahan semulajadi dan selamat...
.
==============
BERMINAT NAK ORDER ATAU FREE KONSULTASI??
==============
.
“HUNA” PM/WHATSAPP 017. 375. 8245
“HUNA” PM/WHATSAPP 017. 375. 8245
“HUNA” PM/WHATSAPP 017. 375. 8245
.
============
PLEASE SHARE KPD KAWAN-KAWAN ANDA YANG TENGAH MENDERITA AKIBAT KULIT ROSAK
==============

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM