♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Thursday, March 20, 2014

2 Step done. Alhamdulillah






Assalam.
hai guys
Alhamdulillah izni da lepas Test JPJ
berbaloi izni cuti 2 hari this week
hehehe

Alhamdulillah

Walaupun x tepat waktunye sperti yg iz plan
tp xpela
asalkan pass =)


so lagi smngu lebh izni akan buat lessen P
pelik la skrg ni lessen P kena buat 1/2 mngu lpas pass exam
xtaw kenape. JPJ tu pun agak blur nak jawab



Family cnfrm la HAPPY sbb da ade driver baru hahaha
En Abg Navy lagi la xpyh cakap!! dia lega da sbb dia xyah risau sgt ble da nikah nanti

agak siut la gak JPJ tu surh izni bawa laju
nmpk x permainan dia???!!



tp awal2 lg cik abang da cakp
kalo dia surh bawa laju
jgn layan
and yg surenye
syg kena sabar je
kalo dia bebel ke ape ke
bla bla bla
syg sabar aje. ok syg
syg abg ni kan kuat
=)


Tapi izni tgk semua perancangan izni Alhamdulillah menjadi
Walaupun Lambat x ikot ap kta nk =')
sbb patutnye iz plan TEST JPJ bln 1 izni nk settle
tp terpakse hold sbb bln 1 lesen drvg school bru nk renew



Kursus Nikah - DONE
JPJ Test - DONE
KPSL -OTW






~ SALAM ~
Nota Kaki =
TQ to my abang Navy.
coz always with me
awal2 dia da pesan jgn nanges ea ble abg g kursus nanti

dia da taw sgt syg dia ni
agak kaki cengeng!!
hahahahha





2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah lepas ni bolehlah tolong hantar akak ke sana ke mari...he hehe...tak adalah gurau jer...

♥ Izni ♥ said...

@Farah Waheda Wahid
hehehe boleh kak!! hehehe

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM