♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Tuesday, April 23, 2013

I Like

betul ke rumpai laut tiada collagen? Habis tu macam mana boleh ada khasiat?"
 
Ya. Rumpai laut tiada collagen. Tapi rumpai laut salah 1 sumber makanan yang kaya & tinggi dnegan nutrient & khasiat yang baik untuk tubuh badan. Ya,aku admit ada je orang yang argue & complain sana sini pasal ni. Claim aku penipu lah bagai. 

Here,u read this. Benda yang Allah kurniakan kepada kita,yang halal untuk dimakan & beri khasiat kepada tubuh badan kita buat apa kita nak ragui? Buat apa kita nak caci maki? Jika rumpai laut ni tak elok,bagaimana dengan semua perubahan yang dialami orang yang menggunakannya termasuk saya,kakak,mak & kawan2 saya? Cuba fikir.

Saya teruskan ambil rumpai laut ni sebab saya yakin dengan khasiat yang ada. Yang penting niat kita guna bukan sebab nak tunjuk cantik pada orang lain. Kita berusaha, selebihnya Allah yang bantu kita.
 
 
Info From Najihah
~ SALAM ~
Nota Kaki = Masih Mengamalkan =)
Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM