♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Thursday, December 27, 2012

.. 3 years bercinta, bertumbuk ..

As'Salam

25.12.2012
Genap 3 tahun kami 
Bercinta, bergaduh, berlajar hati budi, berkongsi, bersayang
dan byk lagi la BERRRR......

hahahahha

alhamdulillah wlpn gado seteruk mane pun
kami xkan nak sebut PUTUS!
or BREAK jap
no3
bg izni break 2 yg akn buat curang sbb kta pk dia  x syg kta hehe


semalam izni bersembang dengan dia
mase ngah potpet2 *izni loa tu*
dia pngil izni
and he said. abang rindu ayang.. 
gilee terharu ooo!!!
 hehehehhe

selamat dia faham mase izni nak buat kerja

mesti ade yang nak tgk pic sbb izni slalu cerite aje kan?

bkn xnk bg
tp c dia x kasi sjak izni bercinta dengan dia

xper. bile izni dah TUNANG dgn dia ikot adat Melayu smua
izni akan letak ea

sekarang baru izni bertunang dlm segi islam =)
dah bertunang ikot adat haa tyme 2 izni post hehehehe
xde la nanty ade orang  kate izni menipu / meniru dia kan
hehehehhe

bak kate abg hazwan
bila kta menulis tunjukkan bukti if ade.
abg shah dia x kesah if izni berblog. sbb dia tahu izni suke berceloteh n sometime
dia sndir x mampu nak dgr or izni dah xde suara
hahahaha
kuat cakap kan!!!

ok la guys
esok keje lagi ni
esok is my buzy day!!!
cek fail2.  yg ade

biarla org rase bosan dgn fail2
yg penting HALAL + kta dapat study ape orang ni sakit and sbb ape
=)

ok la need to sleep now!
NGANTUK

Kalau dia jodoh yang di janjikan ALLAH.. 
kita bergaduh,bertengkar,merajuk macam mana sekalipun.. 
kita tetap akan bersama dia juga. :') 


~ SALAM ~ 
Nota Kaki Arisyah = I love you my dear Sharizan
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM