♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Tuesday, May 22, 2012

Rahsia Personaliti Huruf Pangkal Nama

As'salam

Rahsia Personaliti Huruf Pangkal Nama . nak tahu ? tengok laa sendiri ♥
info dari

HURUF A
Ramah dan murah senyuman.Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas.Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

HURUF B
Selalu tenang dalam menghadapi masalah yang rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya.Mereka juga sangat setia dan penyabar, yang menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan. Kelemahannya sangat mudah tersinggung.

HURUF C
Ramah dan pandai berbicara.Ini yang menjadikannya popular di kalangan rakan-rakan. Mereka tidak bersungguh dalam bertindak dan selalu menganggap masalah yang dihadapi adalah remeh.

HURUF D
Pendiam, bercakap hanya bila perlu. Sopan, berdisiplin dan kuat bekerja. Kelebihannya itulah yang menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita. Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain.

HURUF E
Pandai dan penuh pertimbangan dalam menjalankan tanggung jawab. Sikapnya periang bila hatinya senang, tetapi suka berdiam diri apabila hatinya gundah dan boleh membuatkan hati orang lain terluka.

HURUF F
Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala.Mereka juga sukar memaafkan.Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

HURUF G
Kerap murung dan bersedih hati. Pendiriannya mudah dipengaruhi. Tekun belajar ketika rakannya bermalas-malasan dan sebaliknya suka bermalas-malasan ketika rakannya sedang tekun.

HURUF H
Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

HURUF I
Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

HURUF J
Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan. Mudah merasa ragu dalam membuat keputusan dan tidak tegas.

HURUF K
Pandai berjenaka. Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah. Kelemahannya suka bercerita rahsia

HURUF L
Ramah dan pandai bergaul dan mempunyai ramai kawan. Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain. Amat berhati-hati bila berbelanja. Kelemahannya tidak menepati masa.

HURUF M  *is abg shah*
Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan memberontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya boros dan keras kepala.
HURUF N  * Is Me*
Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

HURUF O
Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

HURUF P
Pandai berjenaka dan selalu ceria. Punya banyak idea dan sangat kreatif. Sering melakukan sesuatu yang belum dilakukan orang lain. Agak pendendam dan boros.

HURUF Q
Setia dan mudah memaafkan orang lain. Suka meluangkan waktunya untuk kawan-kawan. Keras kepala, sukar diatur dan mudah emosi.

HURUF R
Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

HURUF S
Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji.Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

HURUF T
Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

HURUF U
Suka berterus-terang dan menyendiri. Naif baginya merugikan orang lain. Tidak tahan dengan kritikan dan kurang pandai menyusun kata-kata jika berbicara didepan orang ramai.

HURUF V
Tutur katanya lembut dan pemalu. Pandai meyesuiakan diri.Selain itu, mereka juga pandai menguasai orang disekitarnya dengan cerita-cerita yang memikat. Tidak suka berterus terang.

HURUF W
Ramah dan mudah simpati. Sikapnya amat menawan. Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan. Keras kepala dan sukar diatur, tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan.

HURUF X
Budi pekertinya halus. Suka melakukan pekerjaan sosial. Mudah tersinggung dan tidak akan berbaik dengan mereka yang menyinggungnya.

HURUF Y
Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri. Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik. Tidak berani mengemukakan pendapat.

HURUF Z
Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan. Suka disapa terlebih dulu dan gemar menonjolkan diri..

Jom try... :))

Nota Kaki Arisyah = ape yg izni tgk mmg btol
2-2 btol hehehe
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Monday, May 21, 2012

Pemandangan

As'Salam
hai
izni xtaw nak watpe godek2 jumpe gmbo pmdngan yg izni ambek baru2 ni
so ni la dia
pemandangan yang menakjubkan
kuasa Allah
^_^

yang dekat pantai 2
izni tngkap dekat Bagan Lalang
petang tu lepak2 b4 jumpe baby :)

1st- *dr camera*
area Ulu Yam
balik dari nikah sedare :)


Empangan Batu, Ulu Yam*dr camra*


2nd- xtahu dkt mane snap. snap dr kereta :D
*dr handphone*


 3rd- Pantai Bagan Lalang
*dr camera*

Before edit
 After Edit



Semua pic izni snap sndiri.
^_^

p/s -
haty terase sayu bile tgk
kawan2 da grad ='(
but i'm happy for the frends =)
congrats to all of you
harap dapat ikot jejak kawan yg da grad
harapan dpt grad on the dot 




 Nota Kaki Arisyah = need him 4 relax my haty :'(
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Lesen -Part 1

As'Salam
aii guys!

ok ase happy ari ni
hehehe
sebab izni da ambik Lesen L!!
:)
seronok sgt Part 1 da settle
skrg tunggu part 2
pratikal akan start next week ari rabu
sbb mngu ni busy

ok bape izni dapat 4 ujian komputer?
izni dapat 47/50
utk lulus skrg kena 42/50
hehehehe

So tadi baru ambik LESEN L
and book tyme 4 wat ptrkl 
iz wat prtkl memandu next week
sbb this weekend bsy dgn keje and nak balik kapung smua
ase balik kampung ari khms
tp xtaw agy tgk camne hehehe

ok la tadaaa ni pic lesen n the result ^_^
gune pic mase nak daftar masuk belajar
muke baru ade semngt hahaha
*takut nk snyum dlu :P*



Ic & alamat dirahsiakan 
^_^


 Nota Kaki Arisyah = mood nak beli perfumes ^_^
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Sunday, May 20, 2012

xdemood


Kepanasan membuatkan xde mood nak berbloging
mengupdate entry at ulu yam n dewan keramat
>_<
esok kalo ade mood izni update ea


me on Saturday =)

~ SALAM ~ 
Nota Kaki Arisyah = i miss you dear 
jgn demam2 agy 
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Thursday, May 17, 2012

Bawal 3D Roses in A.S The Online Boutique

As'Salam
ok guys malam semalam izni 
mskkn gambar bawal 4 TONE kan?

ok ari ni izni akan masukkan gambar 
Bawal 3D Roses 
sehelai RM38 
 Postage RM7 for Semenanjung
and extra rm2 for sabah n sarawak

tudung yang ke 2 hingga ke 4
xdikenakan harga postage 
^_^

so selamat menjamu mate dan bershoping bloggers




Ok yang bawah ni adalah 
3D roses in Double Tone
kalo korang nak 3 /4 tone ade letak roses.
bpoleh aje nanty izni update clour roses 2 ea
so cstmr leh choose clour ape yg padan :D



nak tgk dgn lebih jelas silie ke page 
dan click Photo :D
 Nota Kaki Arisyah = Berniaga untuk membeli buku sem 5  dan duet poket extra =) 
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Wednesday, May 16, 2012

NEW Item in A.S The Online Boutique


As'Salam
hai guyss!!
ok bulan ni ade 2 jenis tudung baru dalam pages izni

1 tudung bawal ribbon 
and othe one is 
Tudung Bawal 4 TONE!

TUDUNG bawal 4 tone izni tgk jarang agy orang pakai
sebab hnyr bape pages aje yg izni tgk ade jual 4 tone ni.


so sape2 nak beli tudung 4 tone or ribbonic ni
leh ke A.S The Online Boutique

korang juz Search aje dlm FB
tepi ni pn ade
=D

Selamat Bershopping guys!






Nota Kaki Arisyah = 
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Perancangan Allah


:♥ Kita BERKENALAN secara tak sengaja, adalah PERANCANGAN ALLAH.


:♥ Kita BERKAWAN begitu lama bertahan pun, ALLAH yang RANCANG.


:♥ Kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga, ALLAH yang BERI.


:♥ Kita masih BERSAMA walau banyak dugaan menimpa, ALLAH yang ATURKAN.



:♥ Kita dikurniakan KESEDARAN dan KEINSAFAN juga kerana, ALLAH SAYANG PADA KITA.


:♥ Kita BERJAUHAN untuk mencapai REDHA-NYA juga, DIA yang RANCANG.


:♥ Kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2 juga, ALLAH yang DETIKKAN dalam hati 

kita.



my last word

I ♥ you Shah!

~ SALAM ~
 Nota Kaki Arisyah = syg ade org kate ayg nk rmpas bf dia
kelakor aty ayg da muat dgn abg tetibe ade org ckp cm 2
xper ni smua rancang Allah kn syg =)
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~


Monday, May 14, 2012

Me and Baby

As'Salam
i like this pic so much!
Me & The Baby
bukan baby izni ea 
xnikah da dpt baby camne huhu

ni baby kak kur :)
ari sabtu ari 2 ade akikah 4 this cute baby 
2 yg izni smpat ambik pic ni hehehe
NUR JAZILA BINTI MOHD AZIEHAN SYAH



lpas pgang baby ni.
izni terus msg abg shah
dia da paham sesangat dah ngan prangai izni huhhuu
dia leh ckp 

A.Shah-suke la tu..
izni- memey ar..baby comel 2 xbyk ragam plak huhhu
a.Shah-da jom cpt nikah. 

ngek tol hahhaah stdy pn izni lom abis 
*dlm haty menjerit suke!*
dush3 gatal hahaha

ok la nk out
mandi nk g keje
ari ni update akaun
jgn la ade org kaco2 ggrrr

 Nota Kaki Arisyah = ♥ baby sgt3
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

simpe entry early morning!


As'Salam kawan2

ok is only a simple entry for tonight
juz look at my status at fb
*rajenkan saye;P*

muahahahha
bg spe yg x clear 
*ase x clean &clear*
ni status izni pagi ni


‎9 baju kurung, 2 selndg & 7 tudng digosok

11.30-3.00 am

sgt memenatkn&mngtkn

lapo pn ade 

>_<

Nota Kaki Arisyah = bile sy rajen ni la sy :P
sy lapr mlm ni >_< 
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Friday, May 11, 2012

1 more postage!

Hai guyss!!!
izni da ambik postage da kat Poslaju td
yeeaaa
seronok sgt!
esok kalo da dpt 1 lagi postage

izni akan bgtaw ape yg izni da dapat ea
2 da dpt. 1 otw
ngeee
~ SALAM ~
 Nota Kaki Arisyah = dear ayg nakal ngan syg aje esok :D
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Postage

As'salam
hai guyss lame x up entry kan
bile cik nuff xnaek nk bisng2 hhahahaa
sebenarnya ngah xde idea nk tulis
kalo ade pn. mase plak xde
ngeeee

jgn marah2 ea hehehe
ok mngu ni izni bwu abis Lesen L
ni ngah tnggu
ngah x sbr nk bawa kete ni
tp dlm mase yg same
TAKUT ngan JPJ
heheheheh harap dpt JPJ Lelaki
xde byk kerenah =p

korg taw x 
bulan ni izni akan terima 3 bungkusan
POS LAJU
da dpt 1.. tngal lagi 2 aje
semalm da smpai 1 tp izni xde kt umah semalam
damm!!
so ari ni baru nak tebus dkt PPL Bt.Caves
>_

and maybe esok plak akan smpai 1 bungkusan
ape je izni beli smpai 3 bungkusan?
hehehehe adalah lepas smua da dapat
izni akan update ea bersame pic :D
hihihhih

keje iz skrg tgh terhold
ok bnci sgt bile terhold ea
Buku SUWA ade kat kerani lame sbb dia kena siapkn dr bulan 1-4
*Buku Suwa- akaun sekolah yg diserahkn kpd JAIS*
akaun penerimaan guru Besar x serahkan lagi kat izni
akaun penerimaan duet- Yuran Sekolah Agama
sibuk dgn latihan Nasyid aje
pastu yg laen tergendala

ari rabu izni da pesan kat Pen.Kanan
suh mnx kat Guru Besar
kalo x dpt gak
memang izni blk awal la pasni

kerani kena jadi latihan budak bercerita plak
selamt bdak 2 cpat pick-up
ni ngah nk cari video gaya plak
^_^

need to go
izni nk edit pic ank buah izni plak :)
gile edit plak!! heheh

xsbr tngu esok :)
Nur Jazila
Nota Kaki Arisyah = 
missyoudear
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Tuesday, May 8, 2012

Serom 2, Muor

As'Salam semua
ase da lame x update blog kan?

ok ari jumaat ari 2
izni balik kampung muo :)
ade kenduri kawen kat melake
pkul 10.17 malam gerak dari umah 
sampai dalam pkul 1.30
lambat kan??
sebab hujan lebat sesangat bile masuk melake
plus malam 2 da rase macam balik kampung bile nak raya plak
sebab banyak gile kereta 
huhhuu

ari sabtu plak
aktiviti biase2 aje
makan, g umah sedare
tp kali ni izni seronok

sebab langit petang sabtu ari 2
sangat CANTIK!
terpegun ooo

tp sayang iz camera x bawa sebab abg pakai
>_<
so iz snap gune hp aje
hp mama la hp izni memang xla kan nk snap ape nye heheheh

ok ni dia pic2 yg iz smpat snap
atas adalah original. n bawah izni edit skit aje

(1)

(2)

(3)


 (4)

(5)



lawa kan?
*puji diri sndri la 2 hahaha*

ape2 pn slmt mnghayati pic2 
pemandangan kawasan umah izni at kampung
Serom 2,Muor

fine dah rindu balik dekat kampung ni!
sabar2
 25/5/2012
akan balik lagi!
yeeaaaa

n btw 2 him- if dia ade bace ni
*not abg shah ok. but kawan *
terima kasih la menipu saye ea.


Nota Kaki Arisyah = pikiran saya sentiase kat awak.
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~
Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM