♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Friday, December 23, 2011

fibox ~


menatang ape tu
FIBOX?
meh kta layan info bawah ni


FiBox merupakan salah satu shoutbox online yang percuma untuk digunakan. Fibox telah dibina dan dicipta oleh orang Malaysia sendiri, kagum kan? Dan, yang lebih menariknya lagi, orang yang mencipta fibox ini adalah bangsa dan orang melayu sendiri, bukan setakat melayu je, siap dengan agama Islam lagi tu. Hehe, nampaknye dah maju orang melayu kita sekarang sampai boleh buat shoutbox sendiri.

Dengan banyak lagi fungsi menarik daripada fibox yang tak ada dalam shoutbox lain-lain kat internet ni, fibox baru lagi launchkan kepada umum untuk pada 10 disember 2011 yang lalu sedia untuk dicuba dan diuji oleh pengguna internet.

Pada enteri kali ini, azam akan melakukan review terhadap fibox ini, dari segi  kelebihan, keunikan, dan keburukkannya kepada pembaca semua.

Laman web fibox: http://www.fibox.ws/


ok info ni iz dpt dr bloggers Azam dia yg pekenalkan fibox ni
link blog azam --- http://azam-life.blogspot.com/2011/12/servis-shoutbox-percuma-daripada.html
thanx bro!

so bloggers laen
jom join fibox ni
skong buatan Anak Malaysia

^_^



~ SALAM ~
 Nota Kaki Arisyah = now fibox tyme not cbox,shoutmix n bagai2 la hehee
 ~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM