♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Monday, October 10, 2011

Kebesaran Allah S.w.t

Salam
sape semalam tgk bulan?
semalam iz balik dr muo...
tp spnjg perjlnan iz x tgk bulan...ok agak pelik kan.ngeee
sbb pikiran iz lebeh tertumpu kepada abg ejan,
risau sangat sbb dia demam panas
suara dia smpai tak ade.
iz sndri dgr suara  ROCK dia 2
hehehe
kelakar pn ade..terkejut pn ade..n lasty..alahai kesiannya syg ak ni..
=)
ok da mule melalut kan hua2

Semalam iz smpai umah kul 12..
tengok2 dekat lngit
eh..lawanye malam ni
ade gelung kat bulan tu.
ade status mmber iz kt fb kate
diorg x dpt tgk gelung 2...termask czn iz sndri *kak fzah*
alala cian kak fizah hehee
ape2 pn semalam adelah Ciptaan ALLAH yang ke 2 iz dpt tgk..
thn lepas iz dapat tengok jugak fenomena ini..
dan Alhamdulillah thn ni iz berpeluang dapat tengok.
hilang rindu hehhe ^_^

cdt 2 blogger mr Sheypull
sory bang iz ambik gmbor hehe

ni la gelung di sekeliling bulan yang di cakap 2.
kalau tak silap gelung itu adalah gas..
tapi iz tak ingat gas ape tapi iz ade terbace kat surat khbr thn lepas. :)


ok iz nak share dengan korang 1 game ni.
bukan game sebenarnya
tapi ia adalah 1 keajaiban.
munkin ramai yang tahu...tapi tak salah kan berkongsi
cubelah ea :)




Sila cuba sendiri dan lihat !!

1. Fokus pada titik Hitam di tengah² tu selama 10 saat 

2. Selepas itu tengok ke dinding dan kelipkan mata beberapa kali.. Anda pasti akan kagum 

sebentar. Subhanallah!!


~ SALAM ~ 
Nota Kaki Arisyah = Kuasa ALLAH tiada tandingannya.
dan apabila Allah berkata Kun Fayakun
Jadi, maka terjadilah :)

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM