♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Tuesday, November 30, 2010

~ Doa Elak Rogol ~

Salam
ai semua.
iz ade jumpe something kat profile facebook kawan
is about DOA.
sekarang kan banyak kes 
rogol la.. cabul la.
n seangkatan dengan itu

so.. ade 1 blog ni iz jmpe doa elak rogol n cabul.
iz penah hafal doa ni dulu
tp sekarang da tak ingat ngeee
dan mulai ari ni, izni kena hafal balik,. hehe
sebelum iz masuk kolej
ye la.. iz g kolej banyak jalan kaki je
sebab nak jimat duet. =)

ni url laman web 2 boleh tgk dengan lebih lanjut
dan ni doa yang kena bace

بِسْمِ اللَّهِ الذي لَا يَضُرُّ مع اسْمِهِ شَيْءٌ في الأرض ولا في السَّمَاءِ وهو السَّمِيعُ الْعَلِيمُ

DALAM sebutan rumi : BISMILLAH ALLAZI LA YADURRU MA'ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAIE , WAHUWAS SAMI'UL 'ALIM 

Ertinya : Rasulullah s.a.w didengari berkata sesiapa yang berdoa : "Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya samada di bumi dan di langit, dan Dialah maha mendengar dan maha mengetahui" sebanyak 3 kali, maka ia tidak ditimpa kesusahan bala dan musibah sehinggalah subuh esoknya, dan barangsiapa membacanya ketika subuh 3 kali, ia tidak ditimpa kesusahan bala dan musibah sehingga petangnya" ( Riwayat Abu Daud, 4/323 ;   At-Tirmidizi, 5/465 dan Ahmad ; Tirmizi : Hasan - Teks doa berwarna Merah  Syeikh Syuaib ; Hasan)
 
~SALAM~
Nota Kaki Arisyah = hafal...hafal.. n hafal... hehehe
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

3 comments:

anuar said...

bagus ni untuk dipraktikkan..mudah2an dijauhi dr segala bala..amin

Eizny Ejan said...

amin... :)

nazirulhazwan~ said...

doa/zikir ni mmg sgt bagus.amalkan la. dpt juga digune sbgai pelinding dari sihir:)

tmbh ngn atay kursi mmg pakej y lengkap

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM