♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Saturday, October 30, 2010

JODOH~

SALAM
Izni nk embed 1 video ni
 iz jmpe kt youtube
tbe2 je
ok.. is abt jodoh
ni petikan dr filem ayat2 cinta



iz suke ayat dr surah al- nur ayat 24-26
wanita2 yg jahat  untuk laki2 yg jahat dan laki2 yg jahat untuk wanita2 yg jahat
dan
wanita2 yg baek untuk laki2 yg baek dan laki2 yg baek untuk wanita2 yg baek

~SALAM~
nota kaki arisyah=
cintu ku.. syg ku.. hnye untuk dia..
xsbr mnuju ke hrpn kami.

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

one in a million



You're one in a million

Oh
Now
You're one in a million
Oh
Sometimes love can hit you everyday
Sometimes you can fall for everyone you see
but Only one can really make me stay
A sign from the sky
said to me

[Chorus]
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us

You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us

I've been looking for that special one
I've been searching for someone to give my love
And when I thought that all the hope was gone
a smile, there you were and I was gone
I always will remember how I felt that day
A feeling indescribable to me
Yeah
i always knew there was an answer for my prayer
And you, you're the one, the one for me

[Chorus x 2]

in the beginning i was cool and everything was possible
they tried to catch me but it was impossible
Nobody could hurt me it was my game
Until I met you baby and were the same
You didn't want me, I wanted you
Because the funny thing bout it was I like the show
I like it when its difficult I like it when its hard
then You know it's worth it when ya found your heart
Find you're heart...

[Chorus x 2]

You're one in a million
Oh
You're one in a million

song 4 you my love syahrizan
miisss u realyyy3
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Kak Huda ♥ Fariz Rashid =) n lega sgt3

Salam
yeeaaaa izni da ade kat umah da ni..
sbenarnya dr mlm td..
iz smpt post 1 je en3,,
sbb ujan lebat sgt,., so elektrik pn tendang..
biarlah tndg aslkn slamt kan.. =)
ok btw... iz ade vdeo iz nk embed
mmg iz sayu sgt2...tp best..
hehehe
ok iz dpt dr kak huda..
kakak angkat izni.
iz ampir lupe nk wish kat kak huda.
kak.. SELAMAT PENGANTIN BARU...
smoga akak n abg fariz bahagia selalu..
n cpt2 la dpt baby yg comel3....
hehehe
ni la gmbo akak huda n abg fariz..
sngguh x best.. izni x dpt g wedng kak huda.. kt klntn 1/10 ari 2.
sbb ade test tyme 2.. hukhukhuk
maf sgt2 kak.. =)
ske2 tgk pic ni..
especially kt taman.. yg abg fariz dukung akak..
hehehe
ok
ni vdeo yg iz janji ngan kak huda


Nh Norulhuda iz t tag kat blog ek

53 minutes ago · LikeUnlike.Yuppie Nur Aribah Izni cmne ek kak???
17 minutes ago · LikeUnlike.Nh Norulhuda alaaaaaaaa cambiasa iz wat r....xpun dwnload lain...
16 minutes ago · LikeUnlike.Yuppie Nur Aribah Izni heheh.. dlm youtube ade ek??
16 minutes ago · LikeUnlike.Nh Norulhuda ada kot...
16 minutes ago · LikeUnlike.Yuppie Nur Aribah Izni HEHE OK2.. T IZ try cari... =)
14 minutes ago · LikeUnlike.Nh Norulhuda okehhhh..good luckkk exam yerrr

ok.. ni ktorg nye pbualan dlm fb..
iz ase baek iz letak je perbualan ktorg ni..
t ade org ckp iz cury dia pnye ieda..
poodaahh.. hahahaha
whatever iz mls nk ckp.. wat nyemak je..

2 her.. ni dia pnye ayt dlm blog
..n to 'dia' aku xkan  ckp pape lagi pasal ko..blog nie adlh kisah sahabat2 aku..sayang aku..n my life..skit pn xda nak citer sal koe
u all see.. ckp cm ape je kn.. ckp xde ckp ape2 sal iz..
tp tgk 1st sentence dia.. ak xkn ckp pape agy pasal ko??
erk.. pening gak bace.. hua3
tp lntkla...
skrg kowg da taw kan. sape yg mule dulu??
herrmmm kebenaran akn kuar jgak .
lntk la..
ko wat lagi.. ak akn lebe teruk bntai ko dlm blog ni
wlpn bla kat lur ko lagy beso dr ak.. but jgn pk ak takut

heheheheheh
lega3...
i like

syg... ayg minx maaf... huhu
slmt abg x marah kan.. kalo x.. jenuh gak iz nk pujuk dia..
tp camne pn.. wlpn kdg2.. salah sorg dr ktorg majuk...
ktorg mesty pujuk.. xsngp ooo x msg..x bersmbg
skrg abg da laen...
dia skrg x keca nk bersmbg
kalo dulu.. dia xkn nk bersmbg2 ni..
tp skrg x lagy... hehehe
miss u darling

btw.. iz ade satu lagu nk embed..
i like this song so much3
is about SENYUM. =)


ari ni iz g kenduri kawen kt ampang...
umah sedare iz..
lpas iz borak ngan abg ejan jap.. iz msg cyg iz ni
ade sedare iz ni tegur..
haa.. msg ngan sape 2... ngan bf ek..
bila ko nk kawen ni..
erkk.... terus iz tergelak je... *dlm haty almkn pkck ni... *
iz ckp.. tnggu abg ar dlu.. dia lom agy lepas.. hehehehe
aduhh kan iz ckp.. kalo abg iz x dt tntu iz yg kena jd sasaran tnye abt kawen2 ni..
kuikuikui

ok la.. iz nk donlow lagu..
t izni update agy ea..
izni blk asrama ari isnin..
sbb ari rabu ade test agy.. huhuhu
ok la.. bye2...

~Salam~
nota Haty Arisyah = Jangan kau bimbang syg.. ku tetap kau yg punye...
izni syg syahrizan sgt3...miss you darling

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Friday, October 29, 2010

2 perempuan yg x sedar diri.. ITS YOU!!

Salam
nk gelak jap ni.. hehehehehhe
ok mmg betol la ape bdak2 umah iz ckp..
kalo dia 2 x puas aty tntu dia akn balas balik..thanx mokna... =)
hahahahahhahaa
look nmpk dia  x puas aty..
btw... iz ade ckp.. iz ngan kawan2 iz ok..
sbb ape yg iz ym ngan bdk 2 smlm..
iz ym dpn kawan2 iz..
you all know what
bdk2 umah iz ckp..
izni.. perempuan ni mmg x bertamadun..x pyh layan..
bajet comel je.. liya lagy comel..
liya... like your statement =)
ok.. sekarang ni..
dia ckp kt blog dia yg iz ckp bdk2 poli x bertmadun
aik... u all look ape bdk umah iz  n iz ckp..
perempuan ni kan
haiii.. tgk.. kan iz ckp betol..
dia ni kalo bab tukar belit mmg no satu..
the champion laa..

yess.. mmg pn iz ade ckp.. kalo iz ambik
kos dia 2.. iz ase iz akan soce 4.00 CGPA. *ni atas kawan iz yg ckp ok *
tp dia ckp....iz berlagak..
n ckp kalo dia ambik bwu dia tahu..
tgk sekarang ni sape yg x boleh bawa dow??

laen kali nk ckp kena pndg kiri kanan smua..
haahahahah
bdk ni mmg bengong la
seyesly
kuikuikuikui
ase nk pecah perot da ni.. =))

tp ni mmg knyataan ok..
iz mmg x nk n x ingin masuk kos dia 2..
sbb ape.. i already majoring in this field..
n last year.. i do my father accounting bussness... n accntg sykt ckp..
encik mat.. smua ok.. juz 1 2 akaun salah je.. 2 adatlah kalo permulaan bisness...n silap itu boleh dcari
look i know already know my bdang ok..
n iz taw iz akn keja ape lepas ni..
mcm dia//?? dia taw ke keja ape??
ntah2 keja yg amat mmbosankan.. =))
haha.. lntk lah..
ape2 pn yang penting ADE IZNI KESAH???
DO I LOOK LIKE I CARE?
I DONT CARE AT ALL.

agy satu..
ko x payah la nak mengelabah nak kecoh2..
seyesly.. kawan2 ak da menyampah tgk ko.
da meluat kaw taw x.
ko nak kate ape... pasal ak..
ckp laa..
dosa aku.. dpat kat ko n kawan2 ko..
pahala ko 2 ..dpat kat aku

juz remember...
all your secret in my pocket..
if i bgtaw dlm blog ni segale rahsia you...dan siarkan url blog you smua...
i think ko akan malu n tyme 2.. bwu kau tahu siapa aku sebenarnya
ingat.. ko blom agy kenal NUR ARIBAH IZNI BINTI MOHD sape..
u already said./. BUGIS NI KEJAM..
so.. stop2 la ko nak kutuk. ngate aku
nk ngutuk2 tpt stdy ak..kos ak..kawan2 ak
sbb rahsia ko.. ak taw.,. n if ak bgtaw mak ko??
tentu maty ko kan.
so.. stop what you doing b4 you regret about that.

~Salam~
nota kaki = stop it perempuan .......!! i really mean it


bak kate my syg.. ayg.. kalo ade org nk bg abg percume pmpn 2.. abg x ingin.. n abg menyesal sgt2 syg.
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Thursday, October 28, 2010

=)

Salam
ok now mara da nk siap..next week antor..
=)
heheeheeh
ade org ckp kita x suke kos yg iz ambik??
daa.. so bengong.
kalo iz x minat.. da tentula iz xkn ambik kos ni...
tp dsebabkn iz minat,... n ade org yg sokong iz..
iz ambik ar .. plus iz sndry ade pngalamn abt accounting ny
suke2 aty dia je.. daaa.. .
mls izni nk layan org gila 2..
wat nyemak je..
da ar ckp mcm KELING
CKP XNK AMBIK TAW HAL IZ.. TP AMBIK TAW GAK..
DONT BUSY BODY
nyampah3

ok...
now eizny rindu ngan abg ejan.
xtaw ar nape.. tp mmg rindu.
rindu sgt2...
rindu nk blk muar..rindu nk blk penang...
wwaaaaa... =(
xper2.. bila2 t izni nk blk gak.. huhuhu

iz ade wat prncgn naek cuty sem ni..
dsebabkn exam abis awal dr perncgn...
iz akn blk slyg 11/11/2010...
cuty ade 6 minggu lebe cam 2...
iz ase nk msk spnjg cuty..
nk wat kek coklat.. da lame x wat.. *nyam3*
nk wat spegty...*lntk la ejaan ni*
harap dpt la wat mnda2 ni..
sbb iz mayb kena keja...again jd kerani kat sekolah agama...
kerani ape???
tntu la.. kos yg iz ambik skrg..
KERANI ACCNTG.
suke2...harap dpt settlekan smua..

ari ni exam xde..esok bwu ade..
esok exam bel120
tp x tgk pn buku 2.. mntg2 ar english kan..
kuikuikui
iz skrg focos at mat... and acntg.
dok ingt2 format..
ni relax jap..
lepak kt bilik kawan. =)
hehehe
ok la.. nk out.
tmpt blajo x kesah kat mane2..
yg pntg niat kita 2.
kalo kita bljo jauh2 pn juz sbb nk menggatal.. baek x pyh kan.
wlpn stdy kat kl.. bndaraya metropolitan ...aslkn ape yg kita stdy..ktda dpt
n get higher marks.

2 abg ejan.. thnx always support me.
insyallah.. ayg kan styd leklok n get 3 pointer and above.. n maintain it,...
=).. *kalo bolh nk 3.8*
yg kalo pdt 3.8  abg blnje taw
heheheheheh =p

~Salam~
nota haty arisyah : 1 has go..4 2 go...
my loving is always 4 syahrizan...


~ Ejan ♥ Eizny Loving 4 ever~

Tuesday, October 26, 2010

Kekasih

Salam
lagu yg iz suke..
sedey sgt2.


slmt mendengar.
=)
noat haty arisyah = syg.. jgn tngal ayg agy ea.. syg ayg kasih ayg hnye untukkmu..
tyme kasih terima ayg. =)
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Final...thanx dear ejan

Salam
ok iz kat umah ni.. smlm blk. but ptg ny blk cheras balik esokkn exam
blk coz uruskn hal mara..tndtgn smua.. berbagai2
huhuhu although byk keja.. nk kena isi borang, n mcm2 agy..
tp at least iz dpt.. n xde la nk nipu kate "dia" pn apply mara..
hahahahahahaha... awak ni.. sungguh wat lawak
lawak yg xkn menang di pertndgn RAJA LAWAK.
=))

OK WHATEVER.. did i look like i care? huh dont care at all..daaaa

ok now iz ampir bersedia n smtyme x abt final.. hah camne 2?? hehe
iz taw insyallh iz dapat jawab.
juz risau abt math,.
erm... ramai ckp. iz dpt pass ngan cemerlang accounting.. 4 sure math pn ok..
aduhhh tp kenyataannya x..
math iz mmg totaly daaaa... tp accntg.. insyallah. =)

iz ckp ngan abg ejan..
dia ckp./. insyallah ayg boleh..
ayg kena yakin. abg selalu doakn ayg.
n last ayt dia ckp..
get excellent result and mantain it.
i always with you.. n i know u can do it..bila da abis bertawakal.

abg.. thanx syg.
insyallah ayg akn jawab betol2 final ni
dia tnye iz.. exam bila. yg?
iz jwb..this week
rabu jumaat, rabu sabtu n selasa...
hehehe sape bdk2 ac110 uitm.
mesty akn taw.. rabu bermula esok.. heheheh
boleh agy gelak kan.. hakhak
mereng da ni..
sbb bdn  x sehat.. juz tnggu nk demam je..
tanda2 sudah ade,, yeebbaaa hahahahha =))

ok la.. nk cntinue stdy..
esok agama.. tp bwu bace part 1.. agma islam sebagai ad-din
kuang2.. bengong snggguh..,.
harap dpt cam form 5.. my agama A... hehehe
isnyallah.
ok la.. bye2

nota haty  Arisyah= Love n Study must balance...cam  masak nasi...
if air terlebih nasi akan lembik.. if air terkurang nasi akn keras. =)

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Monday, October 25, 2010

Borang Perjanjian Mara - in my hand.. ^ -^

Salam
on9 from lab umum
ok.. now i'am happy
bcoz iz da dpt surat perjanjian mara...
sunguh banyak keje ooo..
tp x pela.. cam abg khairul ckp pn..
susah sekali je pastu awak akn senang..
hehehe
insyallah izni akn blk umah ptg ni sbb nk settlekan borang perjanjian mara ni
ok la.. nk blk.. nk ujan da ni..
bye2
~Salam~
nota kaki = haty iz berbungga2.. hehehe

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Sunday, October 24, 2010

Final Exam AC110 UITM

Salam
ok now iz da siap2 nk blk asrama desa siswi hehehe
erm.. ntahla perasaan nk blk 2.. bercmpur aduk
xtaw same ad ehappy atau x..
happy sbb dpt jmpe kawan.. especially ieda. my bff
tp nape x happy?? ntahla x taw..
adekah hormon sbb nk 'FULL MOON'?
ERMM MAYB JGAK..
aduhh... nk final da ..
rabu izni da strt final.
bermula dgn CTU 151- ustz Kamal Shah Rani
diikuty dgn BELL120 -miss Ezzan Amnie Azizan
setersnya MATH122- Madam Jazz
scnd last AIS*xingt kod* - Madam roslinda murad
dan akhir FAR100- Sir Baharom.

kawan2 tlg doakn izni dpt jawab exam2 ni... iz harap dpt acchve target iz...
plg isau abt mat122.. n sikit pasal ais.

2 ALL MY FREND... YG AKN FINAL
GOOD LUCK 2 ALL OF YOU.
ESPECIALLY COURSE AC110
HEHEHE
i want vacation after this final exam. !

nota kaki = abg.. i really need you/.. bgn la jgn tdo agy.. =(

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Info Love.. ^ _^

Salam
iz nk shre abt CINTA
ok iz dpt info ni dr laman web
kt cni boleh dpt pelbagai info abt LOVE../CINTA
ok 2 same je ar  kn..
hehe slmt bace

1. Kekuatan berfikir

Cinta bermula dari fikiran kita. Berfikir tentang pasangan ideal yang ingin kamu kenali akan membantu kamu mengenali dia, ketika kamu akhirnya bertemu dengan orang yang tepat tersebut.

2. Kekuatan untuk menghormati
Kamu tidak mampu mencintai seseorang atau apasaja kalau kamu tidak menghormati mereka. Orang pertama yang patut kamu hormati ialah dirimu sendiri. Untuk mulai menghormati diri sendiri, kita patut bertanya pada diri sendiri “apa yang aku hormati dalam diriku?”. Untuk mendapat perasaan hormat dari orang lain, bahkan dari orang yang kamu tidak suka, kita patut bertanya pada diri sendiri.”apa
yang aku hormati dalam diri mereka?”.

3. Kekuatan untuk memberi
Jika kamu mahu menerima cinta, kamu harus mampu memberikannya terlebih dahulu. Makin banyak cinta kamu beri, makin banyak yang akan kamu terima. Mencintai sama ertinya dengan memberi cinta tulus pada dirimu sendiri. Belajarlah untuk melakukan berbagai macam kebaikan. Formula rahsia untuk meciptakan hubungan yang ceria,penuh cinta,dan abadi adalah dengan selalu berfikir “Apa yang dapat aku beri?”dan bukan Apa yang akan aku dapat?”.

4. Kekuatan persahabatan
Untuk mencari cinta sejati,kamu mesti mencari sahabat sejati terlebih dahulu. Cinta bukan bererti mata kalian saling berpandangan, tapi lebih bererti bersama – sama melihat ke satu tujuan. Untuk mencintai seseorang seutuhnya, kamu harus mencintai keperibadiannya, bukan fizikalnya.
Persahabatan adalah tanah dimana benih cinta dapat tumbuh. Jika kamu ingin membawa cinta ke suatu hubungan, kamu harus menciptakan persahabatan terlebih dahulu.

5. Kekuatan dari sentuhan
Sentuhan adalah salah satu ekspresi cinta yang paling kuat,menghancurkan dinding pemisah dan menyatukan suatu hubungan. Sentuhan membuat kita lebih dapat merasakan getaran cinta yang sebenarnya.Tetapi agama Islam melarang kita bersentuh-sentuhan tatkala bercinta, kekuatan ini difokuskan kepada suami isteri..

6. Kekuatan untuk melepaskan
“Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. “Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku”.

7. Kekuatan dalam komunikasi
Ketika kita belajar untuk berkomunikasi secara terbuka dan jujur, hidup lalu berubah. Mencintai seseorang bererti berkomunikasi dengannya. Biarkan orang yang kamu cintai tahu bahawa kamu mencintai dan menghargainya. Jangan pernah takut untuk mengucapkan 3 kata magik : “Aku cinta kamu”. Jangan pernah melewatkan kesempatan untuk

mengucapkan itu kepadanya. Selalu tinggalkan orang yang kamu cintai dengan kata – kata mesra, kerana ia mungkin boleh jadi hari terakhir kamu melihatnya. Contohnya, jika kamu akan mati tapi diberi kesempatan untuk menelefon orang yang kamu cinta, siapa yang akan kamu telefon, apa yang akan kamu katakan…dan sekarang…kenapa kamu
menunggu?

8. Kekuatan dari komitmen
Jika kamu ingin mendapatkan cinta yang berlimpah, kamu harus mampu menciptakan komitmen, dan komitmen tersebut akan tercermin dalam fikiran dan tindakanmu. Komitmen adalah ujian cinta yang sejati. Jika kamu ingin memiliki hubungan yang penuh cinta, kamu harus setia

dengan hubunganmu itu. Ketika kamu terikat komitmen pada seseorang, berhenti mencintainya bukan merupakan pilihan. Komitmenlah yang membezakan antara hubungan yang mudah hancur, dengan hubungan yang kuat.

9. Kekuatan semangat.
Semangat, membakar cinta dan membiarkan cinta tetap hidup. Semangat yang terus berkobar, bukan hanya datang dari daya tarik fizikal, tapi datang dari komitmen yang dalam, kemahuan, dan rasa saling tertarik. Semangat dapat diciptakan kembali dengan cara membayangkan saat indah di masa lalu dengannya. Spontan dan kejutan dapat menciptakan semangat cinta. Pokok dari cinta dan kegembiraan selalu sama yang harus kita lakukan adalah mengisi hari – hari kita dengan penuh semangat..

10. Kekuatan dari rasa percaya
Rasa percaya selalu menjadi komponen penting dalam suatu hubungan.Tanpa rasa percaya, seseorang bisa menjadi curiga, cemas, dan takutdan orang lain akan merasa terperangkap dan secara emosional menjaditertekan. Kamu tidak boleh mencintai seseorang secara utuh sehinggalah kamu mempercayainya secara utuh pula. Bersikaplah seakan – akan hubunganmu dengan orang yang kamu cintai tidak akan berakhir. Salah satu cara untuk mengetahui apakah seseorang itu benar – benar untuk kamu, tanyakanlah pada dirimu sendiri “Apakah aku benar – benar mempercayainya sepenuh hati ?” jika jawapannya adalah “tidak”, maka kamu harus berfikir dengan mendalam sebelum kamu membuat komitmen yang lebih jauh dengannya


~Salam~
nota kaki = SAYA MENCINTAI AWAK SYAHRIZAN..

~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Entry Lots Of ♥ ♥ ♥ ♥ =)

Salam
words yg iz suke i'am copy paste from my sedare kak pae. =]

1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.



2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.


3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.


4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.


5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...


6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.


7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.
8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.


PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..

~Salam~
nota kaki = terima kasih ya ALLAH.. menemukan iz dgn abg ejan... =)
abg.. syg abg sgt3.
4 the rest of my life.. i'be with you. ♥ ♥
~ Ejan ♥ Eizny 4 ever~

Thursday, October 21, 2010

Kenapa iz syg dia..coz dia VIP eizny.. =]

Salam
ok lpeas iz update en3 abt tips dr kak fyza..
iz terus donload lagu..
ade bnyk lol... heheh
ape2 pn iz nk embed a song yg iz suke..
ape2 lagu yg iz embed msty ade kait ngan kami kan.. hehe
Kenapa iz syg dia.. coz dia vip iz..
=]





~Salam~
nota kaki = enjoy

♥ Tips Kawen muda dr sis fyza ♥ n relax ♥

Salam
ok iz relax jap b4 stdy topik AP n GP after stdy gila2 bab mark up n down
ffuuhhh
mntg ape 2 iz??
AP n GP is tajuk chptr 1.. dlm MAT 112
AP n GP  stnd 4 arithmetic progressionand geomatric progression
heheh pnjg kan... 4mule pn byk.. ermm adatla math.
huhuhuh
abg ambik test ni leh x.. abg math pndai... hehehe
ok hang da ngarut izni ;p

mse iz tgk blog kecygn iz ni..
iz tgk la entry2 yg best blog2yg iz ikut
dlm byk2 2.. iz terpikat ngan 1 tajuk en3 ni..
is about KAWEN MUDA
yaaa... spe yg x teruja kan.. kita da ade psgn yg cinta kita..
4 sure la kita berharap hbgn kita 2 direstui org tua, berakhir hngga ke jinjang plamin n akhir hayat...
hehehehe *amboiii hang iz!!! heheheh*

ok2 back 2 point.
iz bce en3 abg nikah ni at blog akak ni..kak fyza
iz ske tgk blog dia..ni url blog akak fyza
dia da nikah..dlm usia muda..
so she give her tips..
ade 2 bhgn - bhgn 1 n bhgn 2
abis 2-2 bhgn iz bace... hehehe
*snang t lol...* hahahahaha berangan je lobeh iz ni.. wekkk!
ok la ape2 pn mmg best sgt bace tips2 2 bleh wat kita sentiase beringt sup jimat duet!
so abg.. hang tlg kurangkan asap nyamuk hang 2 ok!!! i mean it!
hehehe *jgn marah syg.. wekkk*

mase iz ngan dia berselisih fhm ... iz ade terdgr 1 lagu dr liza hanim.. tajuk dia siapa sangka siapa menduga..
peghhh sentap dok... berair mate iz tyme 2.. hukhuk *shy*
ni lagu dia


but now/... alhmdulillah iz x gado2.. thnx my mr syg..
org kate bila kita gado kita akn dpt taw care, prngai org 2.. n smua skali abt dia
so now iz da taw care dia skit2... =]
dia terkejot nape iz x blk2 asrama agy...
aiishhh lupe la 2.. yg iz ngah revision week
kate revision week but always evryday dok on9 jer.. heheheh 
ok la..iz nk solat..n smbg blk revision...
ade agy nk kena stdy... ade chptr yg iz tngglkn coz.. i really2 dont know how 2 do.. hahahah *leh plak g2..*
leh je cikgu iz ckp dlu.. jgn pkse diri kalo kita da taw chptr 2 kita mmg ssh nk bawa.. so.. teacher.. i 4llow your advise.. hehehe

a song 4 him a person i really want in my life



~Salam~
nota kakiku = *lirik lagu kita_stacy..i  ♥  this part*
Kita telah bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah
~ Ejan ♥ Eizny..~

Wednesday, October 20, 2010

I LOVE YOU!!!

Salam
iz nk embed 1 vdeo yg sweeettt sgt3
hehehe
sweet kan.. =)

btw.. alhmdulillah.. perasaan iz ngan abg ejan smkin ary smkin syg..
kalo ade perselisihan 2.. adatla name pn percintaan kan.. hehe.
tp alhmdulillah.. smlm da settle ..
ari ni dia blk awal.. n ktorg bersmbg jer..
heheheh
iz tngl jap stdy iz topik mark up&mark down..
heheh (ish3 izni3)
abg.. ayg syg abg sgt2...
ayg minx maaf ea...
thanx paham ayg... =D
i really2 love u my dear..

iz nk pngl dia b...
huhu dlu dia pngl tp iz kate x nk
ni iz pngl dia b..
iz tnye boleh ke pngl abg b ni??
dia jwb.. em..xnkla x suke laa...
hehe iz taw..
B.. dlu kitrog gune utk org laen...
tp skrg.. kami x kesah..kenangan lame hnye la penguat cinta kami

btw iz nk embed 1 lagu yg iz suke..
*jgn pk aku tru kau. ak x hadap pn*

kalo brpacaran jgn tunggu lama3.. hehehehe
iz suke lagu ni.. xtaw nape.. hehehe tp....

kerana cinta kta.. kta sngp berpisah dgn org lame.. hehehe
~Salam~
nota kaki - Ya Allah kau lipatgandakanlah rezeki kami berdua..
supaya kami dapat hidup dengan bahagia seperti pasangan laen .....
eizny...syg ejan sgt4....!

Tuesday, October 19, 2010

2 lagu...^ - *

Salam
ok iz stop stdy jap coz ade bnda yg mmbuatkn iz kena on9
btw.
mlm td izni tdo lmbt
sbb stdy,,
smbl stdy msty a dgr radio.. da habits la.. bowing snyi jer.
ade 2 lagu yg izni terase sgt...
mmg suke sgt lagu ni





hayati 2-2 lagu ni..
lagu dr kmpln exist
lgu yg janji padamu iz bg kat abg ejan.. huhuhu

~Salam~
nota kaki- abg.. ayg syg abg... syg sgt2..

Monday, October 18, 2010

JANGAN.~

Jangan terlalu susah hati dengan urusan dunia.

Akhirat itu lebih utama
dan hidup di sana lebih lama dan kekal selamanya
Jangan sengaja lewatkan solat .
Perbuatan ini Allah tidak suka.
Kalau tertidur lain cerita.


Jangan tidur selepas solat Subuh, nanti
rezeki mahal(kerana berpagi-pagi itu membuka pintu berkat).
*ni iz ngan kwn2 kena try ni... heheheh*
Jangan makan tanpa membaca BISMILLAH dan doa makan .
Nanti rezeki kita dikongsi syaitan.

Jangan keluar rumah
tanpa niat untuk membuat kebaikan.
Takut-takut kita mati dalam perjalanan.

Jangan biarkan mata liar di perjalanan .
Nanti hati kita gelap diselaputi dosa.


Jangan menangguh taubat bila berbuat
dosa kerana mati boleh datang bila-bila masa.


Jangan ego untuk meminta maaf pada
ibu bapa dan sesama manusia kalau memang kita bersalah.. * i really agree with this!!*


Jangan mengumpat sesama rakan
taulan. Nanti rosak persahabatan kita hilang bahagia.


Jangan lupa bergantung kepada ALLAH
dalam setiap kerja kita. Nanti kita sombong apabila berjaya.

Kalau gagal kecewa pula.


Jangan bakhil untuk bersedekah .
Sedekah itu memanjangkan umur dan memurahkan rezeki kita.


Jangan banyak ketawa. Nanti mati jiwa.


Jangan biasakan berbohong, kerana ia adalah
ciri-ciri munafik dan menghilangkan kasih orang kepada kita.


Jangan suka menganiaya manusia atau haiwan. Doa
makhluk yang teraniaya cepat dimakbulkan ALLAH.


Jangan mempertikaikan kenapa ISLAM itu berkata JANGAN.
Sebab semuanya untuk keselamatan kita. ALLAH lebih tahu apa yang terbaik
untuk hamba ciptaanNya.

~SALAM~

nota kaki - thnx 4 da info bro mohd rizal yahya. =)

Saturday, October 16, 2010

maafkan ku. ="(

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Repeat Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja


 
~Salam~

nota kaki - i love this song-
i dedicated this song 2
mhmd syahrizan

Friday, October 15, 2010

CINTA ANTRA KITA

sejak dari dulu
ku menyintaimu
kau tahu begitu namun kau berpura
ku masih teringat kau peluk diriku
yang telah membuatku menyintaimu

sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu
mungkin ku harap jua
kau merindui ku
sebagaimana ku rinduimu
cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
manyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang...

setelah kau pergi jauh dari sisi
tiada ku cinta selain dirimu
ku ingin bersama denganmu selamanya
walaupun sehingga ke akhir nyawa
mungkin kau tak mengerti
maksud ku dulu pada dirimu
kini ku kan menyinta dirimu sehingga ke akhir waktu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
manyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang...

sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu

mungkin ku harap jua
sebagaimana ku rindumu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
manyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang...

hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang..

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
manyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu sayang...

lagu yg abg ejan penah bg kat izni...

syggggg u sgt2

Revision Week n I DONT CARE WITH U!

Salam
waaa... akhirnya NUR ARIBAH IZNI telah sampai ke rumah..
weee
supposly revision week lepak kat asrama stdy same2.. tp ni msg2 dak2 sem 1 AC110
nk blk..
perghh rindu oo... minngu ni telah tamat segala pembelajaran stdnt AC110 dip perakaunan...
mmg agak sayu arr.. tp next year we can meet again..
ok btw than 2 our BELL 120  lecture (sec 3_ac110)
coz treat us today..
mmg best ar.. lecture blanje sarapan..
hehehe.. smua bdk2 bkn makan.. tp melantak.. hakhakah
ustaz Kamal Shah Rani.. yg snap pic kami smua.. as kenang- kenangan..
btw.. blajor ngan  ustz kamal mmg best.. hope next year CTU pn ustz yg ajar...
x boring oo... hehehehe

TGH ATUR2KN KEDUDUKAN

ok now da siap... iz kena diri kat ats kusi.. sbb kecik sgt dlm kelas 2.. aishhh



ok smlm ade MPP...
undian.. erm.. adelah ek x leh nk bgtaw.. hahaha...
sbb x ingt name ar.. juz bape org je yg ingt name coz diorg ni yg hndle orentasi kami..
btw Tahniah sape yg menang..
tunanikan segala janji anda.. =)


btw U ALL NK TAW 1 NEWS NI
ade la hamba ALLAH ni .. kate dulu x bace blog iz ni..
tp Bce jgak.... hakhakhak...
jgn ckp mcm keling le weii!!
huh.. do i look like i care?
I DONT CARE ..with you.
we AC110 STDNT will prove 2 u that we can be a great STUDENT..!
n we can get a best jobs from YOU.
btw. all ape yg iz ckp abt POLI / OTHER COLLEGE.. jgn ade sape2 yg terase ok.
smua ni sbb iz buat sbb iz mmg menyampah gila ar ngan sorg bdk ni.. yg poyo, gedik  nak maty
kita x usik idup dia.. tp dia usik... so  arap faham la yea.
bak kate2 my frend..
org kalo da busuk aty.. sampai bila2 akn busuk.!
sop.. jgn nk pndai2 ckp aku ni niru ko.. sblm ko letak ayt 2.. aku dlu da letak.
=p

arrrggghh
27/10 da final..
mmg gmpak ar kan.. 1st paper ctu..
weee.. insyallh dpt wat..
last exam 9/11
perghh terbaek ar.. mmg byk selang ktorg nye paper ni.
tp x pe la.. xde ar pecah pale..
hekhekhek..

2 all UITM sTudent (my frend n sedare), kwn2*yg truly best frend* yg msk kat ipta/ ipts mane2
good luck 4 FINAL EXAM.
get a good pointer ok.
iz minggu ni blk umah.. stdy kat umah.. rindu ooo =)

2 syg.. thanx understnd me,

last word 4 today
love is not finding da rite person but creating a rite relationship,
it's not abt how much luve u have in da beggining,
but how much love u build till da end

hehe bye2.

~Salam~
nota kaki = Abang.. i love you!





Tuesday, October 12, 2010

Anda Ditawarkan Pinjaman Pelajaran








No. Rujukan :  ~SCRET~
No. KP :  ~SECRET~
Nama Penuh :  NUR ARIBAH IZNI BINTI MOHD
Tarikh :  ~SECRET~
Status :  Anda Ditawarkan Pinjaman Pelajaran MARA.
  &ltSila Semak Butir-Butir Penjamin








SALAM
TGK KAT ATS 2
IZ SERONOK SGT3
ALHMDULILLAH...
ALLAH MAKBULKAN DOA IZ..


OK NI IZ CURY2 UPDATE BLOG AT LAB UMUM.. WLPN LINE GILA SLOW.. HEKHEKHEK
COZ BYK AKK N ABG2 SENIOUR KAT CNI.. KEH2

MPP? WHAT MPP?
MPP= STAND 4 MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR
YESS SKRG DA ADE CALON2 YG AKN DI UNDI AT 14 OKT *IF NOT MISTAKE*
SAPE?? ADELAH 
LET IS REMAIN SECRET!
DA UNDI BWU LEH BGTAW.. KEHKEHKEH

OK LA.. NK KENA DFTR SUBJEK ..
ADE YG X WAT ARI 2.


BTW ADE ORG 2 CMNT AT MY BLOG.. DIA CKP DR BDK UITM..
ERMM.. YE KE BDK UITM??
SILAP2 ARI BLN.. BDK 2..
BDK MANE?? ADLAH.. HAHAHA
ORG YG X PENAH PUAS HATY.

K LA NK OUT.. ADE BNDA AGY NK WAT. KEHKEHKEH

~SALAM~
NOTA KAKI = SYGGGG... I MISS U.. TRULLY MISS U MY DEARR!

Saturday, October 9, 2010

My week n a song 4 him

Salam.
mlm td ade jamuan raya at KOLEJ SISWI
ok la.. but x dpt fully mknan sgt,,, i want eat SATEY!!!
ermmm x pe r.. blk t iz nk mkn.. hahhaa
this week x blk agy,., xdpt blk  ermmm.. nymaph tgk WARDEN.
ok tp x pelah.. iz bleh gak stdy  math far smua,
ermm. simulation Far x siap2 agy,, sory sir!!! hehehe

btw iz ade lagu yg iz nk share... 
lagu yg iz akn dgr bla iz n ida mereng.. hahhaha
bila 10sion stydy lol..lagu dr inteam kasih kekasih


ok ni laguy KEKANDA ADINDA
lagu ni lagu tema cter 8BULAN.
iz tgk skit2 jer.. tp dgr lagu ni fully at radio. SELG FM x slap.

1 agy lagu.. dr ukays,
ni iz tujukan juz 4 my lovely syg...
Thnx yang 4 trime ayg.. =)

t0 my dad... MOHD BIN SHAIK HAMID
happy bday!!!!moga abh sehat slalu...
bila abh nk blnja mkn ni??? hahahaha

ok iz nk dfter subject 4 next sem ni.. *x sngka nk abis da sem 1 ni*
biase ar kami ni bdk UITM.. bknnye bdk poli or kolej laen2 hakhakhak
terase ke?? nasib ar 
DO I LOOK LIKE I CARE????
HAHAHAHAHA
THIS IS UITM shirt...
wear it on wednesday.. coz it UITM day's
ni kat bilik wuduk kolej.. 
suke lepak kt surau kolej. =)
 
~Salam~
nota kaki = ayg syg abg sgt2.. jaat ea wat ayg takut abt MARA 2..  muuah
Blogger Templates

Wednesday, October 6, 2010

HAPPY BDAY 2 ME!!!!!!!!!!

Salam..
ok ni juz short post je ok.
HAPPY BDAY 2 ME!!!!!!!!!!
ygt ke 20 thn.. (5/10/1990)
now i da bergnjak dr belasan ke puluhan.. hahahhaa (excited!!!)
buat ape nk nyorok2 umo kan.. hehehe

thanx 2 all my frends yg wish me 
send text at my phone, my FB.. n who call me..
sape yg call?? of crse my parents, my lovely dear n my frend.
mule2 ingt abg ejan lupe bday iz.. upernya x lupe.. ehheh 
syg abg sgt2..  thanx you byk2.
hehehe
n 2 my section.. yg nyanyi kn iz lagu bday,,,
waaa thanx.. milion thanx guys.
ok juz it now iz kt lab umum ni
thap kesejukan yg tahap gaban ar...
da beku mule tgn ni.. huhuhu
kelas xde smpai kul 1 t... ermmm bgn awal2 tp x per la..
hehehee dpt on9 kan.. hahaha n stdy ok..
i have only 2 weeks b4 UITM FINAL EXAM!!!
perghhh huhu risau da ni.
ok
bye2 smua.. t iz update agy ea.. ;)

~Salam~
nota kaki= happy bday 2 me yg ke 20.. t next post iz bersmbg agy sape yg wish bday iz ea.. hahahah
syg...i miss you so much!!!!!!
Blogger Templates
Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM