♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Monday, August 30, 2010

SAKIT+ I MISS HIM BADLY

Salam
now iz ade kat umah..
ari ni.. iz kena cerit birit..
gila ar.. 10x ulang alek g tnds..
perot memulas2.. bygkn dr abis kelas BEL112*MATH* smpai abis CTU *AGAMA*
arrrggghhh 10sion gila huhu
tp ni da ok skit..

ari ni group iz *AL-FALAH*
kena wat presentation..
mmg agak scaary la kan..*dgn perot skit*
tp alhmdulillah.. ok..
ustza berminat dgr ktorg pnyer presentation..xde wat muke bosan..hehehe
sbb ade 1 group ni.. muke ustza nmpk bosan gila.. smpai dia suruh skip bnda2 ape ntah.
ok..kami bwa tajuk "HIKMAH SOLAT DALAM PERSPEKTIF SAINS"
bgs gak kan.. tjuk kmpln ktorg ngan tjk presentation ktorg.. ade link.. hehehe


iz rindu kt abg ejan...
ari ni dia keja mlm..
ermm..
snggh rindu dia sgt2..

skrg crt ktorg same..
ade 2 same..
hehehe
1 lagu 6ixth sense..

yg scnd lagu
Billionaire -Travie McCoy

hehe..mule2 iz yg pkai crt ni.*both crt*
pastu cyg iz pn join..
yg lagu sixth sense 2... dia dgr je. terus dia ckp..
ayg bgla kat abg.....
ktorg mmg cke lagu ni.. n dia pnah nyanyikan utk cyg dia ni..
heheh.. suke sgt2... bla dia nyanyi je.. iz mesty akn senyum...hehehe
abg ayg rinduu!!!

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YG KE 53.
*seyesly xde smgt merdeka tp smgt raya memuncak2.. wlpn iz tahu tahun ni akn lain sgt2 =( *

~Salam~
nota kaki = every time i close my eyes... i see u smiling at me.. =D

Sunday, August 29, 2010

MY STORY

Salam
mlm ni iz nk shre lagu yg iz n bdk2 bilik slalu dgr.. hehe
lagu acik spin.
lagu ni abg cyg pn dgr gak.. huhuhu


ok.. sbenarnya iz bwu setle kan assgmnt group..
iz tawrkan diri wat taip2 ni... hehehe sbb iz suke menaip.. xtaw nape..

iz x sngka.. hubunggn iz ngan abg ejan da 8 bln.. alhmdulillah
n dgn blog plak.. da setahun... wow.. x sngka.. hehhee

btw.. section iz dpt cuti awal. 4hb da cuty
hehehe so that means 3hb pagy 2 iz blk da..
cuty raya smpai 19hb
gila lame.. da byk bnda dlm otak nk bwa balk.. 4 cuci n cmpn kt umah dlu
such as cadar katil...beras, milo n bnda2 berkaitan mkanan.. huhuu
lame sgt la.. x sedap plak nk tnggal..

iz x taw npe mlm ni iz ase laen...
ase nak nanges..
aduhai.. nape ni?
nk ckp ngan abg ejan... mls la.. xnk ganggu dia tdo2
ermm.. x taw nak wat ape.. mayb dgr zikir2 insyaalh tenangkan pkran..

okiz nk cter minggu ni pnye stry dlm umah..
iz x taw npe bdk dlm bilik iz ni.. suke mmburukn owg
iz,ida n mai da cube nk wat baek , trima dia.. tp.. bla ktaowg wat baek..
dia mula naek tocang..
mule tnjk prngain dia..
mayb kat umah dia boleh mls2..nk gedik2..sbb ade owg watkan
tp kat cni.. tlg la ubah perngai ko!
da taw ktorg x suke prngai 2 lagy dia wat
suke ckp bnda yg iz x pnah ah guna.. pnah 2 pnah. tp bla da marah sgt..
perkataan ape?? ermmm iz sndiri pn malu nk ckp
pan#%T... phmkn.
suke wat 3g dlm bilik..kalo 3g ngan ibu x per gak.. fine leh trime.. tp ni 3g ngan balak dia..
agak2 la.. kalo org berkemban da tntu nmpk brg2 kat bilik yg mane privacy pmpn.
ape dia pk ktowg ni bodo ke 3g 2 juz nmpk muke ko jer.. HOT ko!! wlpn ktorg pkai hp "MURAH"...x smertinye ktowg x taw!
EE.. bengang tol bdk camni...
asal la dia duk ngan umah ktowg... dia pnca ktowg berpecah ngan bdk2 umah.. but now da ok..
iz suke sgt2.. now maklampir 2 pndai2 ar ko hidpu pasni...
aku da mls nk ambik taw pasal kaw! jgn tnye soalan yg BODO..
nape tiket bus ke melaka lebeh murah berbndg tiket bus ke JB.?
2LA SOALAN YG BODO skali ak penah dgr.
jgn myampuk cter bla xtaw pngkl ujung.
ape org ckp.. tlg pk2 jgn msk tlinga sblah kuo sblh.

hummppp iz ase ok ckit.. aduhai seksa ase nak hidup ngan bdk ni..
da la wet iz rm20 ilang..cam la iz ni x taw sape yg ambik... bkn serkap jarang tp kenyataan.. ida saksi iz letak duet 2 kat mane.

~Salam~
nota kaki = Ya ALLAH bagi aku kesabaran ...
abg.. ayg rindu,., x thn ase =(




Blogger Templates

Saturday, August 28, 2010

10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita.

Salam,

Firman Allah SWT, bermaksud "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Surah Muhammad, ayat 7)


Gunakan seluruh pancaindera
Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita.

1.Bersahaja
Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2.Senang bersama
Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3.Terima kita seadanya
Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4.Sentiasa jujur
Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5.Percaya Mempercayai
Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6.Senang Bekerjasama
Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7.Memahami diri kita
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8.Tampilkan kelemahan
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9.Kata hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.


10.Solat Istikharah dan Tawakkal
Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.

+ Ditulis oleh Hj Abdul Samad Profile:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000474159776
p/s: sebarkan ilmu walau dengan satu ayat..

~Salam~
nota kaki = ayg syg abg sgt2


Blogger Templates

Friday, August 27, 2010

kenapa kite dpertemukan dgn org yang salah

Salam
Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.



1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.



2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.



3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.



4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.



5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...



6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.



7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.



8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.



9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.



Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.



Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..



PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


Blogger Templates

Saturday, August 21, 2010

AC110 Sec 3 Student!!!


Salam.. iz kat umah skrg ni.. hehe blk2 ngan baju kolej agy terus on9.. n scan pic..
pic?? hehe ni pic section kami..huhu
 tp ape2 pn.. minggu ni blk umah jap je.. coz smlm n ari ni *sabtu 21hb* ade test..
kul 12 td bwu abis..
smlm test FAR100.. n tday test AIS130.
mmg best stdy.. smpai mate bngkak.. n ari ni x sahur..
adeiiii!!!
huhuhu

ok ni iz ni konsi pic kelas iz...
ade ramai agy.. tp diowg xnk snap plak.. hmmmpp!!
huhuhuu
xpe laa.. yg ad dpn ok laa...
bdk laki mmg 5 org eaa.. hehehe

ni la pic SECTION 3 kos AC110

Free style...=D
zaidi x leh la.. men hp.. hehhe
like this =)
we r centre... hek3
=D
cntk x? hehee

inilah kami.. stdnt2 UITM sec 3...
" WE ARE THE BEST ! "
~Salam~
nota kaki = tyme ni tergendala msg ngan abg syg.. hehehe
Blogger Templates

Sunday, August 15, 2010

pasangan anda yang sesuai asal dari negeri mana? - johor

Salam
ngan nk release kan kpale yg ngan serabut ni
bkn serabut ape.. juz pning je wat soalan AIS *ICT*
iz maen game..kat fb ar ape agy.. hehhee

pasangan anda yang sesuai asal dari negeri mana? - johor

Result: johor
pasangan anda yang sesuai adalah dari johor..mungkin pasangan anda berasal dari JB ke, kulai ke(sama dgn mawi), muar, batu pahat, kota tinggi, mersing dan mana2 je kat johor tu

hehehe... best kan..
fb ni cam taw2 je.. iz ngan abg ejan skrg ni...
hekhekhek
2-2 org joho
wlpn iz bkn la lahir kat jhor.. ermm ! tp iz ttp suke blk kmpg joho.. hehehhe
pning pn smae gak.. lepak2 kat pntai. wahhh
n ade ke ptt abg ejan ckp.. ayg g mask perot mama alek.. n pat2 lahir kat johor.. kta same ar.. hahahha
aduhai.. abg2.. kalo ayg bleh wat.. da lame ayg wat.. hak3

~Salam~
nota kaki = abg skrg asyik kenakn ayg je ea xper2.. ade ubi ade batas.. ade ari ayg blas.. hahahahha
iz harap hbgn iz ngan abg ejan berkekalan dgn ikatan yg sah n berkekalan.. =D
doa2kn ea kawan2 ku syg.. =)

Blogger Templates

~ Orentasi Formal Pic ~


Salam
ni ar pic formal orentasi...
huhuhu
nk cari iz.. snang je..
iz sowg je yg laen dr alen.. *mksd ko*
tudung ar... iz pkai slndg.. diorg itam n puth je.
hehhhe

nk kate best.. ermm
besa2 jer..
hak3..
sbb besa2 coz.. it so tired. sbb kena bgn awal2 pg n berjalan..
bdk laki naek bus.. ats alsn uamh diorg jauh..
hurmppp!!!
hakhakhak
tp skrg ni da xkeca// sbb laki pmpn smua same.. hehehehe
tp akn ttp ingt oretasi KOLEJ NI...
heheheh
hidup KPTM n UITM!!!

~Salam~
nota kaki = tyme orentasi syg sntiase msg...isau dia cyg dia ni penat ke ape ke.. hehehehe
wait 4 pic section... hehehehe
Blogger Templates

My Collection N himpap pkok??

Salam..
first2 iz nk ckp ni
SELAMAT BERPUASE SEMUA...!!!
jgn pose yang yok taw..
hehehe
spnjg minggu iz berpose ni iz every weeknds akn blk umah.
ari jumaat 2 wat pertame kali iz blk sndiri. *tp setngh jln je r dr kolej.. *
dr kolej iz nek tren smpai ke bandaraya. tmbg rm2.40
iz saing kuo dr kolej ngan ida n mokna..
huhuh
mmg best... sbb x rmai owg sgt.
tp agak meletihkan pada ari 2.
mayb bln pose kan.. ntahla.. xpn mayb sbb ari 2 byk berjalan..n otak pon agk penat sbb ade kelas dr kul 8 smpai 12,... n then smbg ngan test,,,
arrgg ckp pasal test.. erm agak ntah la ssh .. mayb sbb math kot..
tp kalo akaun iz ok plak. pelik2..
ape2 pn iz kena balun mase test agy 1.. n final exam..
isnyallah.. doakn kejayann iz ea kawan2

smlm kan ujan.. kl ujan lebat gila
n muo mlake plak ribut
ermm iz cian kat abg ejan
umah atok n ibu dia kena himpap pkok..
umah atok bhgn tgh umah habis... umah ibu plak.. 1  umah out
aduhai... cian tol.. iz tepon dia mase iz da smpai umah..
terus dia ckp.. abg kat umah atok.. umah atok ngan ibu kena himpap pkok..
tyme 2.. berdegup nya aty iz...xyah ckp..
alhmdulillah... mlm 2 .. TNB n wakil daerah kot dtg,,
huhuhuh
teringt kat umah kmpg....slmt la xde pokok beso2 da.. kalo x.. aduhai isau ooo

iz ari 2 da janji nk mskkn gmbo2 iz kt kolej kan??

ok this is the tyme,., wlpn x byk tp ttp ade,, hehehe'
tyme last day orentasi
hang out ngan dak kolej + mmber umah.

pjlnan g kl tyme ni.
me,jane,ida n mai
(dlm otak ku terpk.. awat jane pgang hndbag iz ea tyme ni.. huhuh)
pic 4 insn tersyg...
stdy dow...!!!
but still have a tyme 2 snap pic.. kehkehkeh


many like me wear this shrt...
n i like it 2.. coz is very2 selesa..!! hekhek

tadaaaaa this my clction pic...in the kolej n hang out with my frends.

ok la.. iz da nk out.. da abis print all keja kolej.. keje ict,,
best n nk kena wat short notes. da byk tertinggl ni..
adeiii
cayok2 izni...
abg.. ayg rindu abg.... syg abg ejan sgt2.. esk dia keja pagy .

~Salam~
nota kaki = miss you damm so much!
Blogger Templates

Sunday, August 8, 2010

2 awrds from kak nin.


Salam
ok da lme iz nk wat ni..
thanx kak nin still ingt adik bg adik awrds
hehe
2-2 dr kak nin ok..
sory lmbt,. bzy ngan study

1 st award
soklan power root dr kak nin..


1. Thanks and link the person that tagged you

~Tengkiu to kak nin atas award nie !! muahhh

2.Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic

bapak ar byk nye kak.. hhu iz wat skit ek
Sile ambek ye kwn2 ku :

sayang
nabilah
Telor
myna
Fyza Dery
kak huda

3. Contact that blogs and let them know they 've been tagged

~ Already done !! and i will

4. State 7 things about yourself

~love my hubby
~ x suke katil berseph - ktil kt asrama ok
~ suke green,pink n ape ek/??
~love 2 stdy
~suke sarap b4 g mane2
~ teramat syg kat kawan2 yg x penah tikam dr blkg. =D


2nd
Nyatakan Perasaan anda ~

happy syok.. hehe thanx kak nin!!!!!!!
beri award nie kepada 3 blogger yang paling cantik or macho di hati anda! Kalau ada lebih,lagi bagus!!! :)
Fyza Dery
numeeqah
myna

seyesly suke ngan awrds ni!!! yeaaaaa

Blogger Templates

KL n barakullah

alam
iz ade kat umah sejak ari jumaat kul 1 ari 2.
post b4 this iz ckp nk upload pic rite??
huhu but x leh laa.. perghh geram gak ni..
huhuh
tp x per2 t iz upload ok..

smlm iz g KL..
bapak ar jem gila..
coz sogo kan ade ary mmbership dia.. plus bln 8 ade sale maaaa
harga barang mmg gila2 mrurah la.. (especially at sogo mmber kan hehe)
iz beli beg.. hehe 2 beg..
1 beg sandang nike ble kat G S GILL...*fav place kalo nk bli brg jenama adidas n nike.. hehe *
n agy 1 handbeg wane pink coklat..
ok la lawa... mmg da lame aim nk beg 2..
mule2 nk beg jnama BUM tp so simple laa.. mmg gla simple..
so.. mama n abh bg pndpt ambk beg yg skrg..
x ingt ar jnam epae.. mls nk tgk ni.. hehehe

btw.. sjak new life iz bermule kat cheras ni..
iz suke gila dgr lagu dr MAHER ZAIN.
ok juz type this name kat youtube.
n u will find all the song
bapak ar best gilaaa lagu2 doa...
ade 2 lagu yg iz mmg minat gila babeng
1-= BARAKALLAH-  lgu ni slalu dgr kat umah ktowg.. hehehe
2ND = FOR THE REST OF MY LIFE.

layan 2-2 lagu ni..



iz ade ayt yg iz suke dlm lagu kle 2 ni

"for the rest of my life
i'll be with you
i'll stay by your side
honest and true
till the end of my time
i'll be loving you..loving you
for the rest of my life
thru days and night
i'll thank to Allah for open my eyes
now and forever i..
i'll be thre for you"

ok lagu yg barakullah 2 abt doa 4 pengantin..
barakullah kalo x slap iz mksd berkat allah..if x silap la ok.. huhuh
n yg ke 2 tu iz ase kowg tgk ptgn lirik dia kowg da tntu phm kan hehehe
btw.. lagu pertame 2 iz ase nk selitkn dlm kenduri iz ngan abg ejan la bila ktowg gettng married..
kan elok minx doa.. baek 2 .. hehehhe
Insyaallah.~
~Salam~
nota kaki = syg..now i find myself i feel so strong
everything changed when you came along... thanx 4 understand me syg.
i love u...miss u badly..
n want 2 be with u 4ever.


Wednesday, August 4, 2010

Happy!!!!

Salam
wahhh rindu bngta kat blog izni ni..
huhuh

last 2 weeks iz ain n eida kuo g PAVI..
wahh best tgk filem MANTERA..
gila la.. ktorg kuo ari jumaat gerak dlm kul 1 
smpai stasion monorel kul 2 lebe cam 2.. x ingt sgt..
tp mmg best la tyme 2..
tyme 2 kuo 4 smbt bday ain.,
tp ain plak yg blnje tgk wayang
thanx syg!!!
n iz blnje ain mam..
ape ek.. x ingt plak.hehe
abg ejan juz ckp// jgn nakal2 je mase kuo 2.. heheh
thanx syg.. =*

ok life kat cni.. fun
wlpn penat ngan kelas ngan duit smua.. tp
kwn2 kat umah mkn lame makin ngam
seyes bestt... share2 mknan??
wahh da besa maaa antara ktowg ber9.
heheheh
rice cooker iz da bwa da...
abg ejan ar plg minat..
coz iz dpt jimat wet n slalu masak..
ampeh sungguh..huhu
tp btol gak ckp dia kan..hehe

now abg ejan da keje tmpt len..
tp cmne pn iz berhrp dia dpt keje agy 1..
kerajaan beb..
keje ape?? adalah.. ane leh bgtaw kan
heheheeh
3 ari ni iz ngan abg msg jrg la.. coz tgh orentasi tmpt keje bwu kan..
so is does not mean yg ktorg x rindu..
makin x msg mkn rindu dowww!!

ok ni iz bwu update blog stelah bape lame x update kan. so sory ea guyss!!
huhuhu bkn x syg.. syg.. tp bzy la stdy.. nipn abis kelas awal.. so leh la lepak kt lab umum ni
hehehehe *sungguh kurang asam *
btw last week iz blk slyg.. this week blk slyg agy, heheh
nk pose maaa...  hehehe smua 1 umah blk umah msg2..
ade blk BP, TGANU, KAJANG PERAK..
HEHEHE *BP stand 4 Batu Pahat*
but iz n mai.. blk GOMBAK jer!!!
hahahah
tp iz x taw agy la.. sbb kalo ape2 iz mayb alik muo agy..
*sonokkkk nyee*
hehehehe

ok 2 kak nin.. sory sgt2 lmbt ambk awards 2..
akak smpan taw.. t adik ambik
adik bz la kak..
t adik ambik.. simpan taw.. heheh
syg akak. =D

ok t iz blk umah iz upload photo ea..
harap comp da ok la kat umah 2.. hehe
 n arap dpt jumpe abg iz.. asyik x jumpe je.. dia asyik travel.. heeheh
wlpn ktorg jarak 7 thn.. tp perasaan rindu kat abg ttp ade.. abg dow.. 
hehehh 

~Salam~
nota kaki = i love my life as UITM stdnt... n i miss u my hubby.. 
am jaat tol gelakkn iz berdekah2 pasal pionerr 2 ek.. kurang asam sudah!! hahaha

Blogger Templates
Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM