♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Tuesday, April 20, 2010

~Adamaya~


Salam
skrg ni...blk je dr keje aq akn terus mandi n solat asar..
tpat 6.30 ptg aq akn melepak kt dpn tb..
tgk TB3...
ape lagi tgk cter ADAMAYA...
mmg aq sonok sgt tgk cter 2..especially plakon kesukaan aq ade..Lisa Surihani...hehhe plus cerita ni jenis komedi romantik *mmg lagi layan la tgk...huhuhu*

kra time ni xde sper la yg leh gngu aku..hehehe..xcept abg syg.. (=
lgu cter ADAMAYA ni pn best...
tajuk lagu dia YANG TERINDAH..wlpn lagu agak mcm balet2 cam 2...hehhe
tp lirik dia..best.memukau...
skali dgr mcm ape jer..bla da dgr byk kali...mmg telekat la..hehehe
ok now aq embed kn lirik lagu "Yang Terindah" n  lagunye skali
harap kowg smua layan ek.. lagu ni aq tujuka wat my lovely hubby syg...
my syg abgg...thanx wat my beras indah...hehe miss u cyg.

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


Blogger Templates

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM