♥ Usia Blog ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ Sahabat Izni ♥

Friday, February 5, 2010

SO TENSION....

Salam...
mmg btol org ckp..api yg kecik jgn dibuat men....
kan tgk da kena ngan aq.

ape dia pk aq ni xde perasaan ke..slme ni aq byk snyp aq xnk gado2..t cpt tua n berkedut muke...
tp smlm aq pk pas aq sound dia snyp la kn..tp ni nk cari pasal lagi...wahhh bf aq 4ward blk msg betine 2

"A'ah ek. sowi la mmg slh pn. k la aku nk msg bgan buah aty aku.duit jgn lupa.hahahaha.. kturunan aku xbusok mcm keturunan dia!"

msg ni yg wat api marah aq bertmbh2 besar.
amboi sdap2 nk ckp kturanan aq busuk??//kple hotak dia mane ek??nk kate BUGIS busuk??/
da la muke Dia mcm KEL..jgn la hati pn mcm KEL gak...
plus x ngaku yg dia antar FITNAH kat mama aq...
da salah ngaku je salah...ni x.. mcm KEL ckp kan...
plus dia ckp ABG EJAN GLA TALAK...
hahhhhha sengal gla

skrg ni aq bknla  NUR ARIBAH IZNI yg dulu akn snyp bla marah atau ape...
skrg ni NUR ARIBAH IZNI YG BRU akn senyap dulu...bla da lebe2 aq akn bertindak..kra pk dlu sblm bertindak...keh3

sakit dpt msg2  aku?? 2 bru sikit... sakit aty aku x de terubt lagi. aq da habaq kat hang suh sabar kan..tp xnk ambk ko.

PANTANG AQ ...KAUM KELUARGA DBUAT MAIN..n  NAK MENIPU NGAN AKU.

dia ckp pas byr hutng dia RM60 2..dia akn buang no ktorg...
aku nk tgk....sbb skrg ni..smua ayt2 yg keluar dr mulut dia dr 10 ,11 x leh caye...
tgk htg 60 jer..da nk kcoh sedunia smua...plus dok ugut2 plak 2....perggghhh bangang nk mati

arrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhh 10sion tol la...ase nk sepak2 jer BETINE SUNDAL 2......sucksss
asal la dia ni terlepas je kan??? mcm wani ckp pn...bla la nk kena blk blasan kat dia...aduuuuhhhh kami menunggu saat2 itu....hahaha

k la nk kuo..
P/S : LOVE U SYG. 4ever
~Salam~

No comments:

Rngnkn blog shout box tepi lmbg UITM